Bilen

Idag kände jag mig tvungen att ge bilen lite av min dyrbara tid. Jag bytte till sommardäck och gav den en rejäl tvätt utvändigt. Tänka sig, för första gången har jag bytt däck och jag måste medge att det faktiskt var kul, men framför allt så var det mycket lättare än vad jag trodde det skulle vara! Heja mig!

Idag har jag hälsat på Victoria i deras stuga några timmar på dan. Vi försökte få våra surtackor till hundar att leka med varandra men det gick inte så vidare värst bra.. För första gången i Kennas liv ville hon inte leka, utan gick mest runt och visade tänderna, utan att morra.... Victorias hund i sin tur skällde ut Kenna.. Hahaha! Inget bråk mellan dom blev det dock men för att de ska börja leka med varandra krävs det nog att de får lära känna varandra bättre först och lista ut vem som ska ge sig vad gäller rang.. De tål ju ändå att vara nära varandra helt utan problem!

Imorgon väntar en fotografering på två timmar på Victoria, hennes gravidmage, Patrik och även hunden Troja! Jag är spänd på hur det kommer bli, kameran har ju legat ett tag nu, speciellt på porträttfronten.. Nog klarar jag det, precis som alltid!

Påskmiddag är det ju imorgon också, många blir vi!

Javisstja, GLAD PÅSK!!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0