Smart Club

Snart är en hel vecka på Smart Club slut. Första dagen var verkligen något av det värsta jag varit med om. Dagen efter kände jag inte alls för att gå till jobbet, men kom hem med en bra känsla. Vissa människor där är helt klart så bra bara! Just nu så trivs jag faktiskt hur bra som helst och känner att min personliga utveckling går framåt, varje dag lätr jag mig något nytt.

I veckan har jag sålt fisk och skaldjur över disk. Hur spännande och kul som egentligen att kundkontakt från dag ett, även om språket är något jag skämde upp mig för. Nu känner jag dock att jag behärskar språket ganska väl och prövar därför själv att tala norska till de som pratar norska till mig. Dock är det ganska skönt, jag känner mig som hemma på något sätt, för det är säkert runt tio stycken på Smart club som är från Sverige, så då kan jag prata på utan att fundera ett dugg äver språket! Sånt gillar vi!


Nu ska jag och hjärta ta ut hundarna. Imorgon jobbar jag veckan sista dag! På söndagar är allt nämligen stängt i Norge. Det är en dag man ängnar åt att gå på tur i skogen eller gå i kyrkan.
Tjooohej




Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0