Intervju

Idag har jag som tidigare sagt vart på intervju, vilket jag vill påstå gick väldigt bra! Eventuellt ska jag börja jobba på Smart Club på tisdag. Det är en butik i storlek med vårt ica maxi, man satsar mer på chark och delikatesser än vad andra butiker i Norge gör. De tar in kött från hela världen och priserna på det kan vara allt mellan 150-700:-/kg. Så till deras affärside hör att de ska ha ett lite större utbud av färsk mat. Det ger vi tummen upp för!

Mellan Jörgens och min inervju lunchade vi med Frode på stan, efter besvikelsen med kebaben så tog Frode oss till en bättre restaurang. Där fick vi grillad kycklingkebab som var huuuur god som helst! Jag verkligen älskade den, hur gott kryddad som helst och grillad istället för sönderstekt. Jag saknar inte längre svensk kebab.....

I väntan
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Sarko

åh, vad roligt att höra hur det går för er! Roligt att det går så bra, men det visste vi ju. ;) Hur har det gått för J? KRAM!

2011-09-08 @ 22:35:01
URL: http://dummie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det går bra för han med. Han är nu inskriven på bennaningsföretag som ringer honom när det behövs, men detta är bara en lösning tills vidare. Det är ett heltidsjobb eller vikariat vi satsar på! :) Jag saknar er, hälsa.

2011-09-08 @ 23:13:32
URL: http://fronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0