Helgen

Vilken helg alltså, i fredags tog jag och Therese oss upp för Ekeberg för att springa lite, bara vägen upp gör ju att man känner för att dö.. Väl uppe, med andan hämtad sprang vi runt lite, helt klart ute och somnedgång över vattnet. Så otroligt fint att se alltså. Pizzamys till kvällen skadade ju inte heller direkt.

På lördag sprang Mathilda Oslo maraton, 500 m för barn! Superduktig är hon den lille sötnöten! Jag, Therese & Jörgen tog däremot en tur ner på stan för att kika på kläder.. Jag hittade världens snyggaste mössa som jag ångrar att jag inte köpte, sen fixade jag grejer till Kennas jacka, 30 minuter efter var symaskinen i full gång. Kvällen slutade med taco å skräckfilm!

Idag var det Svenska kyrkan här i Oslo som gällde. Mysigt faktiskt, att komma någonstans där det nästan bara är Svenskar. Efter kyrkan tog vi oss återigen, denna gång hela familjen upp på Ekeberg. Fint väder, men inte så klart som i fredags. Några timmar ängade vi till att bara gå där uppe. Väl hemma gjorde vi paj, sen var det dags för mig och Therese att ut o springa, 4,5 km fixade jag iaf. Inte illa ändå!

Med det kan jag ju säga att jag haft en fin helg. :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0