Ett kebabfritt Norge tack!

Jag kan untan att ens fundera konstatera att jag saknar svensk kebab... Jag hatar norsk kebab och hur man ens kan få kalla det kebab är för mig ett stort frågetecken. De har liksom tagit helt vanlig kebab, lagt de på stekborded och hackat den i små, små bitar och sen stekt alldeles för länge. De hårdstekta kebabflisorna hamnar sedan i något som liknar typ tacobröd, i med isberg, gurka, tomat, lök, MASSOR av majs och någon rhode island-sås med dill i.. Jag är helt upprörd.. Man kan inte ha på gurka på kebab, inte heller kan man ha på majs och den äckliga såsen i ett tacobröd.. Sen undrar jag vart fefferonin tog vägen?
Ska man käka något snabbt till lunch ska man absolut undvika kebab..
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Sarko

Nej! Jag håller inte med! Jag älskar norsk kebab! Den är supergod. :)

2011-09-08 @ 09:09:40
URL: http://dummie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0