Fredagsmys

Idag har brorson Henry som sagt varit på besök medans hans mamma & pappa firat 4 år tillsammans. Grattis! :) Det har varit hur mysigt som helst och det har gått jättebra.Det var ett tag sen jag var barnvakt nu och efter att jag har hört om hur det har gått på dagis tidigare fanns en viss oro hos mig men det gick över fort. Den lille Henry har gått runt i hela lägenheten med en väldig fart och skrattat och lekt med Kenna. Vi har haft hur mysigt som helst tillsammans! :)

Nu är Hjärta och köper gotta till ikväll. Det blir fredagsmys med tända ljus och tv, helt själva. :) Myyyyys!!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Emelie Ohlsson

Svar: Tack för din kommentar! :) Jättebra att du skriver då jag tenderar att rusa iväg i mina nya projekt också blir det mindre personligt, jag ska absolut köra mer personligt i fortsättningen, tack för tipset :)



Kram/Emelie

2011-05-07 @ 07:57:12
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0