Perfekta stilen

Egentligen borde jag sova nu men jag har spenderat kvällen hemma hos Pia tillsammans med henne och en vit målarfärg.

Nu när jag kom hem kunde jag inte låta bli att sätta mig ner vid photoshop och trixa och fixa. Det jag gör är att jag försöker göra den ultimata copyright-texten och fixa in min namnteckning i datorn. Vilket jag har lyckas med och vet hur man gör men det blir inte snyggt tycker jag. Det jag behöver är en snygg svart penna att skriva med! Så det är min nästa sak att fixa, då kommer det här bli toppen!

Jag vill ha något enkelt, stilrent och snyggt!

Detta är en simpel copyright-text som tog typ fem minuter att göra. Denna är utan min underskrift och jag tycker att den är lite för klumpig.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0