Något jag gör

Jag sitter för tillfället med en kladdig espresso i huvudet skulle man kunna säga. Hehe, nej, men i alla fall så köpte jag hårfärg som heter espressobrun så vi får se vad som blir av det. Egentligen vill jag bli ljusare och gå mer till blont igen då jag tröttnat på det mörka, men det är för mycket jobb för att jag ska stå ut nu. Jag ska gå till en frisör och fixa håret ordentligt i framtiden. Först ska det få växa ut en bit å så.

För övrigt så har vi precis städat och jag är så gott som redo att åka iväg redan nu till Kågbo. Det jag ska ha med ligger på sängen och ska bara ner i en väska, sen så! Vi åker ju till Åland imorgon så lite packning måste jag ju ha! Haha! Kameran kommer givetvis att få följa med mig. Så kanske blir det lite bilder till folket sen!

På tal om bilder så har jag fått ett litet uppdrag till på söndag. Vad som kommas skall är dock hemligt än så länge! Det ska hur som helst bli riktigt roligt för min del. Det börjar ta sig nu känner jag! :)

Ikväll hoppas jag få träffa Evelina! Det skulle vara otroligt mysigt, jag har saknat så!



Pusshej

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0