På tal om hopp

  Just nu finns ändå en gnutta hopp. Jag bara lever med en negativ tanke som jag måste göra mig av med, vi måste göra slut, för vår relation till varandra är inte okej..  Jag ska tag i mig själv och göra något bra med min situation för jag vill inte längre ha det så här. Det är bara jag som kan styra över mitt liv och göra mina val och så ska det vara. Jag ska inte vara negativ mer, jag ska inte tro saker som jag inte har en aning om. Jag ska gå all in!

  På tal om annat så har jag äntligen fått träffat Carro idag! Det känns verkligen som om det var länge sen vi sågs och jag har saknat att få umgås med henne, se våra hundar leka tillsammans som om de vore bästa vänner och bara få prata med varandra i lugn och ro om bara saker som vi förstår. Massor av mys!

  Nu måste jag gå, Konsum sitter på min högra axel och säger åt mig på skarpen att det är dags att sova.



Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0