Wenja och Tilde







Blev hemma idag efter att inte jag inte kunnat somna igår kväll. Jag mådde verkligen illa alltså och inte var det bättre när jag vaknade till klockan i morse heller. Men nu, efter att ha sovit 4 timmar till känns det helt okej. Jag tror jag måste börja tänka på Vad jag äter och dricker för något. För om jag tänker efter så vart det säkert 8 koppar kaffe igår. Det är jag inte van vid, men jag vet inte om man kan bli så dålig av det? Aja, jag lär få fundera över det ett tag. Idag blir det lugnt med kaffe och imorgon ska jag jobba igen! :)

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ja, lufttorkat kött var det, supergott :)

2011-02-14 @ 16:33:33
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: yohanna

Fy fan vad underbart :D

Jaa jag gjorde ju de :P letade efter dig på Facebook men hitta dej inte?? :P

Annars är de helt okej :) gift o grejer jag nu :)

länge sen man hörde något från dej.. kram

2011-02-14 @ 18:52:16
URL: http://yohannasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0