JULSTRESS

Det märks att det drar ihop sig till jul. Folk är helt galna, snart tror jag nästan att vi måste ha väktare som står utanför dörrarna och stoppar upp folk, precis som man har på Ullared för att det inte ska bli heeelt tjockt med folk inne i butiken. Jag är helt färdig om dagarna, att jobba över sliter något så fruktansvärt, men jag är fortfarande typen som älskar att jobba, så det är egentligen inget problem.
Nu kör jag fullt ös fram till onsdag, övetid alla dagar, sen kommer det sitta skönt med en busstur hem till (förhoppningsvis) kalla Sverige. Snö står högst upp på min önskelista i jul!
Uscha, nu längtar jag som tusan till jul.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: morsan

just nu: MYCKET SNÖ!!!

2011-12-19 @ 09:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0