Foto

Sitter med tända ljus i köket framför datorn och kollar runt på folks bilder, det är ungefär det jag alltid gör när jag sitter vid datorn. Jag älskar att läsa (läs titta) fotobloggar och kolla på foton på dayviews eller fotosidan. Jag älskar att läsa tidiningar som handlar om foto och kameror. Googlar jag på något är det ofta en fotofråga. Jag kan inte förstå riktigt. Det var för några år sen mitt intresse för foto började egentligen och då var det ingen systemkamera som fick lida utan min gamla sony ericson. Under två år önskade jag mig en systemkamera! Sen äntligen blev den min.

I början trodde jag att jag skulle tröttna på det om jag ska vara ärlig. Att foto bara skulle vara något för mig någon månad och sen skulle jag ge upp. Icke.

Även om jag inte har kameran med mig precis överallt och även om jag inte fotar varje dag så kollar jag runt på andras fina bilder och försöker lära mig mer. Jag tycker mer och mer om att fota och det skulle i dagsläget inte förvåna mig om jag en dag skulle ta lite fotokurser och kanske starta eget som fotograf.
Att få fota folk är dock bland det roligaste som finns! :)



Tre nya bilder från idag!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0