Mönster

Jag jobbar och sliter hela dagarna känns det som, är det inte på Konsum så är det hemma. Jag har inte riktigt förstått ännu hur balansen mellan jobb och fritid ska bli jämn. Jag kliver upp på morgonen, duschar, borstar tänderna, går till jobbet, har lunch hemma, går tillbaka till jobbet, slutar, kommer hem, lagar mat, tar ut hundarna, kollar tv, sover, vaknar, börjar om.. Det är lite lustigt vilket mönster vi lever i. Jag tycker ändå om det, även om jag ganska ofta önskar att det fanns lite fler timmar på dygnet.

På tal om jobb så börjar min lunchtid dra ihop sig och det är dags att dra sig tillbaka för att skiva lite smörgåsmat och ordna med morgondagens beställningar. Har jag någonsin tidigare sagt att jag stortrivs på Konsum? :)


Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0