En bit på vägen

Det känns nu som att rädslan släppt en aning och gett lite plats åt förväntan och en aning längtan. Egentligen vill jag det här men är samtidigt så rädd. Jag vet att rädslan kommer ur den del i mig som inte riktigt litar på mig själv. Jag tror gör jag det här kommer allt jag har nu att försvinna. Tänker jag efter så är det nog inte riktigt så. Det som försvinner är dock inte värt att ha.

Åh, jag hatar att prata i gåtor men för stunden finns inget val till det heller. Hehe!


Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig, kram.

2011-08-14 @ 22:47:19
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0