Bekräftat & Supernöjdast

Jag kan bekräfta tidigare inlägg. Det handlade till stor del av kaffebrist! Haha. När jag är hemma glömmer jag alltid att göra kaffe och de gånger jag är på jobbet dricker jag två koppar varje dag. Så de har liksom blivit en vana med kaffe. Fast jag vill inte det. Vill aldrig bli beroende av något på det viset.. Så efter att jag slutat på Konsum så ger jag upp kaffedrickande för ett tag!

Snart kommer Carolina hit och sätter i resterande hår i mitt ömma huvud. Jag är verkligen supernöjd med förlängningen och tycker det är roligt att äntligen få ha lite annorlunda frisyr.

(Jag orkar inte vända på bilden, så det som om jag ligger ner, hehe)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Sarko

Åh, vad läckert! Lägg ut en till bild när det är klart! Snyggt!

2011-08-17 @ 19:44:39
URL: http://dummie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0