Konstigt va?

Vid flertal tillfällen idag har jag haft en konstig känsla som kommer från ingenstans. Helt plötsligt så dyker "finns jag, händer det här?" upp i mitt huvud. Det är som att jag inte riktigt ser verkligheten och ibland blir påmind om den. Det är så jäkla svårt att förklara?! En kollega frågade idag (jag får ofta samma fråga) vad jag gjort strax under halsen. Om jag har opererats för något eller så, men det är så att jag har ett födelsemärke i form av en liten grop. Plötsligt så fick jag den där konstiga känslan som jag fått kanske 4 ggr idag. Jag liksom landade i verkligheten. Det bara går upp för mig att jag pratar med någon, att jag ser på någon eller gör något. Helt förvirrat kan jag kalla det. På något vis stannar livet upp för några sekunder och jag liksom ser det utifrån, ser mig själv och andra. Skitmysko.

Aja, om en halvtimme är jag hemma i alla fall och det har varit hur skönt som helst att få jobba idag :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0