Jobb

Jag sov i princip direkt jag kom hem. Min ilska tröttade på något sätt ner mig. Jag hade en dålig dag på jobbet, men nu har allt ordnat upp sig så det känns mycket bättre. :)


Idag ska jag vara på konsum. Roligt. På något sätt så har ändå båda mina jobb blivit roliga för mig. På Konsum får jag göra det jag tycker är hur kul som helst men där är personalen inte jämngamla och de blir annorlunda på något sätt. Jag älskar Konsum och tycker dom som jobbar där är hur grymma som helst!  På Custice så jobbar världens bästa gäng just nu, det är helt otroligt hur grymma dom är alltså, där är det tvärtom att telefon är egentligen inte det jag brinner för, men på senare tid har jag lyckats utvecklats ännu mer inom yrket och byggt på mitt självförtroende. Så på något sätt börjar det kännas riktigt bra faktiskt.

Jag har toklust att fota nu och tänker på Sara, jag har otroligt stor lust att träffa henne för fotografering. Det hade vart hur kul som helst! Jag vill fota gravidmage  Imorgon kommer ju systers familj hem o då ska jag tvinga dom till fins vårkort ute i (förhoppningsvis) solen  Oh, de kliar i mig.... Ja vill.

Hoppas jag får tag i mamma så vi kan åka till Kågbo o stanna hela helgen från idag eller något. Nu är jag less på att vara här och dessutom är det mycket roligare att vara där med hundarna!

Oj vilket långt inlägg. Hoppas ni tog er hela vögen hit!

 

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0