Hemmakväll

Sitter hemma och väntar på att Jörgen och Johan ska komma hem med popcorn och godis. Det tar lite tid, så jag funderar vad de har hittat på på vägen?

Tilde ligger så sött och sover i vårat sovrum med Kenna. Vi är barnvakt inatt och hon ville sova här, så så fick det bli. Det blir förmodligen en tidig morgon imorgon.. ;)

Yesbox. Jag har tänkt i flera dagar på att fota vatten ute nu när allt smälter och det regnar titt som tätt. Det har inte blivit av, men snart så kanske. Imorgon? :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: E

Sv: Ja jag har hört att ajfånen ska vara bäst men det bär emot lite och köpa en då dom är så dyra men det kanske är värt det! Tack för tipset :)

2011-04-03 @ 10:26:42
URL: http://jameshetfield.blogg.se/
Postat av: Karl

Om du dömmer HELA KRISTENDOMMEN efter EN PERSON är du väldigt trångsynt. Ungefär som en rasist som dömmer alla muslimer efter en självmordsbombare. Eller någon som dömmer alla blondiner efter kissie.



Jag vill inte att du läser min blgg mer för jag gillar inte dig. Gud ger mig hjälp, jag behöver inte söka den! (Men du kanske behöver det?...)

2011-04-03 @ 20:08:39
URL: http://karldenkristne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0