God morgon

Vaken.

Igår sov jag ärligt för länge. Idag är de lugnare med det. Jag vet ju åtminstone vad jag har att göra idag, städa och gå ut o gå. Det känns inte lockande att städa kan jag ju erkänna, men det set ut som jag vet inte vad här hemma så det är bara att bita ihop. Uscha...
Kameran ligger fortfarande på hyllan. Jag vet inte om det är tiden som stannat upp mig? Det måste vara så, för jag vill verkligen fota men jag vet inte vad. Jag kommer snart märka.
Nu ska jag mysa med voffsingarna :)
Jag hatar fortfarande google chrome för att jag inte kan hoppa ner och dela in i stycken. Så jävla skitjobbigt.. De går att göra en gång, sen så funkar det inge mer.. Skitsak.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Karl

BAJS :D

2011-04-07 @ 21:18:15
URL: http://karldenkristne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0