Fitt får fajt

Just kommit hem från en rask promenad i skogen. Nu är det gå o springa som gäller. Igår bröt jag dock ihop efter att ha kommit hem från en tur och inte riktigt kunnat springa. Jag började o kände sen att det tog på insida vad, det måste bero på skorna. När jag sprungit med Therese i Kågbo så har jag fått låna Frodes springskor och nu när jag kom hem testade jag mina gamla skor för 149:- på Ica maxi. Inte bra! Dels har jag trampat ner dem och sen är det ju inte riktigt springskor. Min snälla syster skickar dock ett par riktiga springskor till mig som var för små på Frode så jag är superlycklig och otroligt tacksam!

Jag har idag köpt ett dragbälte jag kan ha när jag springer eller går långa promenader med Wenja. Det var hur bra som helst och förmodligen det bästa köp jag gjort på länge.  Det är så skönt att få slippa hålla henne i kopplet när jag går/springer.

Nu ska jag se arga snickaren och sen ta mig en dusch. Tjing.


Ny kryss-sele har Wenja också fått:)

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0