Sagan om en JÄVLA skitdag

Idag är en vacker höstdag, men i mig har helvetet gjort sig påmind. Idag är stora-hatar-dagen. Jag är arg på precis allt och precis allt försöker straffa mig. Vi kan börja med att tala om att stackars mig vaknade med världens mensvärk. JÄVLA ont gjorde det. information med ams idag eftersom jag missade förra gången. Jag åker in, väntar ute i kalla kylan en timme innan det är dags, (cpbussarna kan inte gå normalt) klantarslet stoppar ut huvudet exakt när vi ska vara där och ber om ursäkt för att han inte sagt till att informationen är framskjuten en vecka. Jag får vänta ute i kylan på bussen en timme till. JÄVLA APA! När jag väl ska kliva på bussen märker jag att på vägen in ( FÖR 2 TIMMAR SEN!!!!!) så tog den andra jävla busschauförren för mycket pengar av mig. En annan dag hade jag inte brytt mig, men idag har du skitit i det blå skåpet chaufförJÄVEL.

Jag kommer hem, samlar mig och frågar Wenja vem vi ska skjuta idag?! Hon svarar mig inte, vafan kunde jag förvänta mig? Öppnar kylen för att se vad det finns för mat, varav Svennes kaviarjävel hoppar på mig. Skit tänker jag och slänger in den jäveln i kylskåpet. Tittar i frysen och tänker att nu ska jag göra köttfärssås, öppnar nu kylen igen för att plocka fram lite saker. Duracell vill utmana sitt öde den jäveln, han gör samma sak, hoppar på mig. . . . Hans död är kommen tamejfan!!!

Köttfärsåsen blev klar, men när min spaghetti kokat klart hoppar 2 kg spaghetti ut från skafferiet över hela JÄVLA golvet. Vafan är det här?! Jag är så jävla less.

Klockan är bara 11 också, vad kan jag förvänta mig resten av dagen?! FAN.

 

 

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Haha okej ;D

2010-09-20 @ 20:07:59
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0