Snart äre jul! (tidsinställt inlägg)

Onsdag,
jag tror att jag nu förmodligen varit hos min jobbcoach idag. Känns som att det är vår tid att träffas och prata. Men jag vet inte riktigt, för jag vet aldrig hur mina dagar blir, det är lite så när man jobbar extra lite här och där. Hoppas jag får jobba något extra nu i veckan. Det skulle verkligen sitta fint nu till jul och allt.

På tal om jul................
Vi ska i år fira jul hemma hos Sara och Christer. Det tror jag kommer bli jättemysigt, även om inte Sara tror att jag tror det. Visst är julen något speciellt för mig, men det kommer bli bra såhär med. Vi alla är delaktiga och ser till att allt blir roligt. Jag ser fram emot det. Jag lovar, Sara:) För även om julen varit något speciellt och stort hemma i vår familj känner jag att det kommer det bli nu med, grötfrukost, bastu, badtunna, laga mat tillsammans. Ja, det kommer bli bra! Jag vet det.

Snart är det jul, jag kan inte fatta tiden går så snabbt. Jag har redan handlat massa julklappar ;)

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0