Ohoj ohej

Idol, hemma, allt är toppen! Det är helg, Pizzan står i ugnen, fyfan va allt är toppen! Haha. Det enda som är konstigt är att jag slinter på alla bokstäver på datorn, jag är så ovan nu med datorn, har inte haft tid att sitta något känns det som. Vårat tangetbort är också lite annorlunda så det händer ungefär på varannat ord att jag skriver fel. Tänk om jag skulle publicera ett inlägg utan att redera felen? ;)

Aja, det känns som att jag kommit in på jobbet mer nu. Jag känner att nu klarar jag det, för det är ett jobb! Ett jobb är bra att ha! Jag är glad att jag har något, men drömmen lever kvar! Alltid, konsum!

Nu får vi höras mer under helgen. :)

Ha det fint!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0