Flytten klar

Jag vet nog egentligen inte vem jag är riktigt tror jag? Eller jo, jag vet vem jag är men jag vet inte vad jag vill med mitt liv. Jag vet inte hur jag vill leva och göra i framtiden. Det är konstigt, jag tror ofta att nu har jag hittat min grej, men ingenting är min grej. Ingenting är riktigt jag känns det som. Jag byter värderingar som jag byter kläder. Nu svamlar jag igen tror jag..


Vi har fått ordning nu, är urflyttade helt från andra lägenheten och fårr in alla saker i skåp och så här hemma. Riktigt bra alltså. Jag är 19 och har redan hunnit flytta ur min första lägenhet? Toppenbra känns det :)
 Måste passa på att tacka mamma för vår inflyttningspresent också, blommor, mattor, gardiner och massor av hjälp. Tack!

Nu ska jag nog lägga mig på spikmattan och bara ta det lugnt. Hur mys som helst.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0