Fronda - Skriva

Va länge sen det var jag skrev. Nu tänker jag faktiskt ta till vara på mina 15 sekunder som dröjer på varje samtal i väntetid att faktiskt skriva. Detta kan innebära ett ganska luddigt inlägg. Men jag ska väl göra så gott jag kan!

Jag har jobbat dessa dagar, kommit hem senare än vanligt och därför inte riktigt haft tid med bloggen, man kan ju undra om den ens kommer finnas kvar sen när jag gått ut skolan och ska till att börja jobba? Jag får nog ens inte tid till att skriva något då. Nu skojar jag väl bara. Det handlar nog mer om att jag inte är van vid den här varadagen och därför inte riktigt tar mig tid till att skriva.

Nu har jag nog inget mer att skriva...
Jag har ju inte gjort särskilt mycket mer.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0