Fronda - Jobba

Jag slutade sju igår. . Jag hade hela min dag planerad, efter fem iaf. Då jag egentligen skulle sluta. Jag gjorde något dumt, tänkte den där dumma tanken att tur att jag slipper jobba till sju, för jag skulle ju hinna till valbo och bränna pengar.. Haha, jag måste sluta tänka så. För det är inte till min fördel.

Idag slutar jag också sju, med det är jag medveten om. Så idag är det inte jobbigt att göra det. Det var det egentligen inte igår heller. Men jag var så inställd på att få gå hem. Som Lisbeth säger; Du tjänar pengar, se det så! Och visst, det är sant! Men allra bästa anledningen till att jobba är för att jag trivs med det! Det är en utmaning att jobba på lilla konsum.

Men nu måste jag åka och börja jobba ;)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0