Fronda - Hey soul sister

Den senaste veckan har livet kommit ifatt mig aningen mycket. Ett tag nu har jag bara levt, struntat i allt och bara glidit runt på en räkmacka. Men just den här veckan, i min ensamhet, i min ledighet, har jag insett att det fungerar inte. Mitt hem håller på att gå i spillror och framför allt det som är viktigast för mig har vart satt i skuggan under ett tag. Det går inte att acceptera längre. Nu ska jag ta tag i det jag ärligt struntat i och börja fundera hur jag egentligen vill ha det. Hur jag egentligen vill leva.

Jag ska börja med att städa här hemma, få fint, som vi brukade ha. Sen ska jag fota lite nytt. Jag önskar jag kunde ta mig till något speciellt och vackert ställe för att ta lite kort. Men just nu är det lite svårt och jag får ta det som finns här hemma och trolla med mina knän. Kanske kan det bli bra ändå.

Allt går med lite bra låtar trots allt. Radiomusiken är toppen just nu!  Jag älskar musiken just nu;

Train - Hey, soul sister
Joshua Radin - I rather be woth you
Lena - Satellit

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0