Fronda - Dagen i bilder


Gissa vad vi åt igår? ;) Mmm, tomatsås, ost och fyllning..


Jag och Linda idag :)


Bara en bild från Christer och Saras hus:)


Mina <3


Mitt fina armband som jag gjorde hemma hos Karin en natt :)


Det bästa med sommaren är syrener, vi har en fin buske utanför oss som jag brukar nalla ifrån och sätta lite överallt inomhus för syns och lunktens skull. Men nu ikväll när vi tog Wenja för en kvällpromenad hittade jag dehär, så himla mörka och fina. Lukar dessutom underbart. Jag har ställt de på toa, bara för att jag älskar att ha blommor på toa.

Nu ska jag cykla med Wenja. :)

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, såna där bilder får du inte ta och skriva att det är hos oss. Folk kanske tror att det är inne hos oss! hahaha

Roligt att se dina bilder, du utvecklas!

2010-06-10 @ 08:18:36
URL: http://dummie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0