Fototur i Gävle med Carolina

'
Foto: Jag
Motiv: Uppe i Hemlingbybacken, utsikt med dimma.
Kamera: Canon Eos 400d


Foto: Jag
Motiv: Gamla stan
Kamera: Canon Eos 400d


Foto: Jag
Motiv: Gamla stan
Kamera: Canon Eos 400d


Foto: Jag
Motiv: Bro i Gävle
Kamera: Canon Eos 400d

Nu är jag hemma från en kväll tillsammans med Carro och våra kameror. Vi var till gamla stan och skulle även vidare upp på hemlingby för att ta kort, dock var det för mycket dimma idag. Men vi tar en tur igen så fort det blir klart och fint ute. Dimma är inte fel det heller. Än så länge är det bara övning, så bilderna är inte de bästa, men jag gör mitt bästa! :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0