Fronda - Underbart

Va bra allt känns, helt underbart.
Meditationen var verkligen bra och avslappnande, men för min del är det mycket kvar att lära känner jag. Jag fick med mig Alexandra som i sin tur tog med en till kompis, Lina. Lina var hur trevlig som helst tycker jag, hon verkar verkligen snäll och gullig. Ett bar första intryck, ska passa på att åka häst och släde/vagn med dom någon dag.
Är glad att de kom med idag verkligen!

Synd bara att Andriette inte kunde komma, hade var så bra att ha med dig också sötgurka!
Men nu ska jag kolla runt lite här.

Om ni inte testat på meditation, känner att ni behöver andrum, lära känna er själva i ert lugn så rekomenderar jag att testa på! Det är framförallt skönt.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0