Fronda - Tvätt

Tvättat, diskat, lagat mat och fixat här hemma är allt vi gjort sen vi kom hem. Det som är skönt är att det är helt rent hemma och alla kläder är rena. Vi fick dra ner till tvättstugan och trycka in vår tvätt mellan några andras. Helt stört, men det är skitdåligt med tvättider hos oss, tar ungefär 2 veckor att få tid från dagen du går ner.

Funderar på att hälsa på Olle och Karin ett tag sen innan vi går och lägger oss. Skola imorgon, dags att satsa på det nu när mitt körkort är fixat och inte längre kräver min tid. Dock kommer jag sakna Linda och Linda som åker utomlands nu en vecka. Men, jag får låna Lindas bil medan hon är borta, det är toppen!

Jag önskar er en trevlig resa.

NU:
Kika om O&K är hemma.
Tjooooovippppps

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0