Fronda - Sandviken

Morgon, god morgon!
Kaffe, skogaholmslimpa med paprika på är dagens för mig. Hade en fullpackad dag igår verkligen. Fram till 5 så handlade allt om halkbanan, så man kan säga att dagen gick till det. Något som verkligen var fruktansvärt roligt. Hade kunnat gjort om den om det var så!

Sen blev man bjuden på fika hos Olle & Karin, Carro och Thomas var även där :) Men ganska så snabbt åkte vi till Sandviken för att äta mat.

Väl hemma drog jag mig till Carro ett tag för att prata, vilket behövdes. Även om inga egentliga problem fanns så hade jag mycket jag ville få klarlagt och diskuterat innan jag kunde gå vidare. Saker har fallit på plats och jag hoppas allt är normalt igen!

Carro är en väldigt bra vän till mig och jag är tacksam att ha henne i mitt liv!<3

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0