Fronda - Kaffe

I will go down with this ship, and I won´t put my hands up and surrender.

Ska till att städa, FYFAN. Sen åka till mamma och pappa! Pizzatime ikväll då. Sen bor vi säkert i deras nya stuga som de byggt på gården. Perfekt när man ska till sommarstugan och är inte riktigt vill åka hemifrån ;)

Annars då:
Olle och Karin i går. Jörgen åkte skridskor med olle och jag handlade med Thomas, vi skulle även hämta Carro. Sen gick jag till Karin, pratade. Alla kom dit, filmdags. Skitfilm, jag trött, hem, sova.

NU:
Dricka kaffe, njuuuuuutning!

Du hjärta, du är min ängel.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Martin

Är det inte Dags Att Fira #årsdagen med Bloggen Snart

2010-01-17 @ 23:57:08
URL: http://www.martinskogsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0