Fronda - Skvaller

Tjenare! Ny dag, nya tag i livet. Jag och Carro ska gå en sväng och avsluta den med konsum för att hitta lite frukost, helt plötsligt blev det väldigt svårt, hehe! Det är så att jag och Jörgen bestämt oss för attprova på LCHF. Det är från min syn en ganska logisk kost och vi kommer nog prova den i några veckor, får se hur det kommer visa sig. Jag är spänd ja!

Förhoppsningsvis(?) drar jag och Karin till valbo och solar lite idag. Jag har aldrig solat och jag tror egentligen inte att det är ngot för mig, hypokondriker skriker det om mig. Det är helt sjukt, men jag måste våga ge det en chans! Så är de bara.

Men nu ska jag vänta på Carro, medan ska jag kika in skvaller.

Ska göra lite reklam;
Tycker ni om att läsa kenzas.se, kissises.se eller kanske fokis.se? Det finns mycket som står i deras bloggar som är osanning och rykten och massa skit, för att få reda på allt detta kollar jag in skvallerbloggen :
Hotgossips.blogg.se Ni borde göra det ni med, det är sjukt roligt. Allt som tex kissie skriver är lögner.

Aja, skit samma. kolla om ni vill ;)

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0