Fronda - P!nk

Jag är känsligare än vanligt, stör mig mer än vanligt, behöver mer än vanligt och jag blir tokig på mig själv. Jag vill så mycket mer än jag kan åtsadkomma. Jag vill, men orkar inte. Hur tar man sig över tröskeln? Hur orkar man mer, känner sig gladare, är stabil men samtidigt mår bra och har tid över?!

Jag antar att så fort jag köpt träningskortet så blir det att komma igång. (IGEN) Om det krävs får jag väl fan i mig gå dit själv, för jag vill. Jag mår bättre, känner mig utvilad och stark.

NU:
Jag antar att jag vill ta ett varmt bad innan jag sover. Kanske det blir lite lips, har ju trots allt tagit hem lite nya låtar nu! Rickard Marx - Right Here With You, Lady Gaga - Paparazzi & P!nk - So What.
Jag trivs.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0