Fronda - Ni

Jag vill aldrig förlora er, ni betyder för mycket för mig. Tanken säger att vi kommer glida ifrån varandra efter skolan, rädslan säger att jag kommer få vara utan er samtidigt som lyckan säger åt mig att kämpa. Jag vill alltid ha er nära, ha er här. Jag vill träffa er oftare.
Jag vill kämpa för oss, vill ni?

Jag älskar er.






Jag önskar nästan jag hade blont. Men det var ett jävla jobb att hålla det blont och inte gult..


HAHA, flera år sen i Furuvik på någon skolavslutning i högstadiet!!


Jag och Linda :) <3



Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: andeeew

självklart vill ajg kämpa iaf!! love you honey bunny :D

2010-02-27 @ 16:29:44
URL: http://jamieisaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0