Fronda - lchf

Update;
Första frukosten var inte lika rolig som mackor hade varit, men förmodligen bättre.
Frukosten kan vara ett väldigt svårt mål på dagen då den inte går att variera så otroligt mycket, men här gäller det att ha fantasi antar jag. Min frukost blev idag: Provsmakade naturell yoghurt (fick en chock, har aldrig gjort det, men... Jag kan nog vänja mig....) sen åt jag äggröra med kassler till det. Jag kan ju säga att mackor är godare, går att variera mer, men även inom lchf så kan man göra "mackor".
Det ska jag testa sen någon dag, då tar man nämligen bara salladsblad, har på ost, skinka, tomat, gurka, allt som faller en in och sen rullar man ihop den eller gör om det lager på lager och bara äter. Tycker det låter gott ja ;)
Dag o bert eller va det heter?

Sen finns det några som har hittat på egna smothies som också kan gå hem. Dock är inte frukt att rekomendera, men.. Ibland måste man få, annars går det inte! :)

Aja, nog snackat om detta, jag har tråkigt.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0