Vem är jag?

Jag har inte så mycket att dela med mig av känner jag. Samtidigt känner jag att fan vad mycket jag håller på med hela tiden. Jag har aldrig en lugn dag, trots att jag är arbetslös. Samtidigt springer jag mellan 3 jobb, haha! Jag har viljan att göra något med mitt liv, jag har drivkraften, men inte pekfingret på vad jag vill göra. Jag vill en sak en dag och en annan sak en annan dag. Jag är liksom i någon form av "vem är jag fas".  Jag tror att snart ordnar det upp sig och jag tvekar inte en sekund på vad jag egentligen vill, men några pusselbitar saknas bara!

Jag vill trots allt hålla mig aktiv med att jobba. Jag ska aldrig strunta i det och tappa vardagen. Det är superviktigt.

Nu ska jag se till att fixa massor här, det är viktigaste! 

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0