Lunchblogg

Ja, jag vet nog inte riktigt vad jag ska skriva, mer än att jag har lunch och just har käkat pasta med en sås gjord av kantareller, bacon och kyckling. Riktigt gott faktiskt. Gjort själv. Igår.

Blahablaha.

Igår var det Karins dag, hon ville bli firad med gitarrspel av mig och Carro. Hur man kan vilja höra en tondöv otaktisk person spela gitarr är för mig helt obegripligt. Som tur var kom hennes kompis gitarr-Micke, så jag lämnade över gitarren till han. Jag är säker på att han och Carro gjorde ett mycket bättre jobb än vad jag någonsin hade kunnat gjort! Haha!

Jag lovade Johan att han kunde komma till oss och se film senare på kvällen och visst kom Johan, men vi alla tre snarkade nog i kör i soffan. Vi får nog skylla oss själva, eftersom vi spenderat hela helgen med att vara vaken nattetid och kolla på film och ta promenader.

Ikväll ska vi ha lussefika hos mamma och pappa!


Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: qwed

http://www.stenvreten.se/julgodis.htm

2010-12-13 @ 15:40:44
URL: http://wed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0