Härmed säger jag upp mig

JÄVLA SKITC**P!!

Jag flyttade för en månad sen, eller mer t.o.m, det är vi alla överens om väl? Jag har inte eftersänt posten eftersom jag meddelat alla företag jag har att göra med att jag flyttat, t.o.m c**p, där jag jobbade i 6 dagar. Jag meddelade min arbetsgivare om detta och även mitt kontonummer. Igår skulle jag ha fått min löning, fick inte. Skickade 2 mejl till han, skitförbannad var jag! Idag ringer jag, då har lönekontoret skickat en löneavi till min gamla adress. Varav jag inte kan få den eftersom jag inte eftersänt posten. Jag ringer posten och frågar om brevet finns där, nej säger dom, för de måste ha skickats tillbaka till avsändaren. Jag ringer lönekontoret och säger att posten måste ha skickat tillbaka till dom eftersom de inte ligger där, men där finns ingen avi till mig. Dom påstår att sånt aldrig skickas tillbaka heller.

Jag fattar fan inte ett jävla skit, när jag jobbade där var jag inte instämplad i klockan, så jag kunde inte komma in med mitt passerkort, jag fick stå ute i kylan och ringa på morgonen tills någon kunde svara och släppa in mig. Jag som var i tid blev sen varje jävla skitdag där. Så jävla slarvigt. C**P har inte meddelat till lönekontoret att jag har flyttat och mitt kontonummer, trots att jag gett det. 

Ja, jag kanske borde ha eftersänt min post, MEN, ett JÄVLA STORT MEN, jag hade meddelat om ny adress till min arbetsgivare. Så i det här fallet har det ingen betydelse, för jag ska väl inte räkna med att min arbetsgivare skiter i det jag säger till han.

FYFAN VA PUTT JAG BLEV NU DÅ!!

Grejen är den att min lön är på vift och jag har ingen jävla aning om vart och ingen har någon jävla aning om vad jag ska göra åt det.

Nu går jag...

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0