Fronda - Prat

När man haft ett uppehåll från bloggen ett tag finns det ingenting att skriva om. Det är precis som när man träffar en vän man inte träffat på ett tag. Man förväntar sig att det ska finnas en miljon meningar, men ut kommer kanske bara en. Jag hävdar att det finns mer att prata om med personer man pratar med varje dag/ofta, för då kan man få en update på dagen eller kanske veckan innan. Man vet vilka personer eller händerlser som finns i varandras liv och man behöver inte förklara, för den man träffar fattar ofta ändå.

Det har hänt mycket i mitt liv, jag är upprörd över en del saker, men hur ska jag förklara det för er som inte fått hängt med? Hur kan jag förklara om de människor jag mött genom bara några ord.

Men tänk om jag kunde ta mig tid till att skriva, att faktiskt ge mig de minuterna som det tar. Tro mig, jag har loggat in här många gånger, skrivit några meningar och sen suddat dom. För ni förstår de ändå inte, för jag har inte låtit er hänga med.


BLÄ BLÄ BLÄ...
Jag vägrar sudda det här, jag publicerar det, skiter i vilka som fattar och ser glad och korkad ut, för det är så det ska vara!

PS, jag har städat idag ;)

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0