Fronda - Jag jag och min vän jag!

Jag tror, men bara tror.. Att jag har problem. Jag har både stora och mindre problem, om jag ska vara helt ärlig, så är nog mina problem fler än dina. Det är synd om mig, jag är alltid värst med saker, jag hatar när du beter dig konstigt och inte gör som jag säger. Jag är boss!

Kanske har jag inte problem, kanske är det bara alla andra som har det. Jag är normal, alla ska rätta sig efter mig och även i vissa fall efter mina vänner också. Men inte alltid, för har jag och mina vänner olika åsikter, så är alltid min åsikt mest rätt.  

Det är skönt att alltid vara bäst och att alltid ha rätt.

-Jag vet inte.
Inte jag heller.
-Neje
Nu åker jag hemifrån.
Och nej, jag är inte bäst, jag har inte alltid rätt. Jag bara tror det ibland.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0