Fronda - Helg

God morgon.
Jag har vaknat, ätit frukost och ska snart bege mig till konsum för att börja första dagen på vecka 2. Totalt ska jag vara 7 veckor på konsum, jag hoppas, hoppas att det blir bra.

Helgen då? Ja, den har bara flygit förbi, jättesnabbt. Hade två jobb att göra i helgen. Båda blev på söndag plus att vi skulle fira pappas födelsedag och stycka då. Mycket att göra alltså. På fredag slutade jag ju 5 på fredag och ville hem och ta det lite lugnt efter veckan. Lördag åkte jag och shoppa lite med Carro, sen tvätta vi och laga mat. Efter det vek jag reklam framför körkslaget, god natt.  Söndag: upp och hoppa tidigt, ut med reklamen, in, duscha, åka till pappa och hjälpa till med maten där, sen hjälpa med stycka en hel gris. Efter det var det dags att åka hem, för jag skulle låna olles bil och städa på kontoret på kvällen. Glömde dock mitt körkort, så jag fick vänta på det, sen kunde jag åka! Handla, städa hem, mysa, SNARK.

Idag, konsum till 5. Höra med Olle om jag kan låna hans bil och hälsa på Sara.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0