Fronda - Twilight

Till er som inte visste så finns det mer än bara onska inom mig, jag är nämligen också älskad, och inte av vem som helst, utan hjärta pärta! Helt underbart! <3

Gissa om jag blev glad när jag klivit upp ur badet och älskling vad ute med Wenja och denna BÄSTA film låg på vardagsrumsbordet. Jag älskar dej, till tusen!



För tillfllet är frukosten uppäten, jag ska sätta mig och räkna ut hur mycket pengar hjärta tjänat denna månad, sen är det bara till att göra de skolarbeten man faktiskt ärligt nästan skitit i. Det är ju så mycket, hur ska jag hinna? Jag hoppas hoppas hoppas att de mesta blir klart idag. Halka aldrig efter i början!


Yes, ska hem till Sara och Christer idag, se deras nya hus och Sara ska få ge mig en lektion i att bli en bra fru, ja, en sån som bara lagar god mat till sin man så han slipper gå till Wiking och handla för jag inte gjorde någon mat åt han. Hehe, jag vill bara säga att älskling fick mackor med sig idag.... jag behöver verkligen en lektion, genast!!! ;)

Haha, tror inte att jag har tid för detta nu.. Men vi hörs? och förhoppningsvis under dan.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0