Fronda - Spikar

Jag har tusen hål i min rygg, ungefär tusen hål för många alltså. Jag har köpt en;

Spikmatta, eller jag har fått en spikmatta av älskling kanske det heter. Första gpngen ja la mig på den utan något imellan (tröja, linna eller något tyg alltså) så fick jag panik, det gjorde så jävla ont, kunde ligga 10 sek första. Andra gången ungefär 2min innan jag höll på att dö, men efter det, dan efter så somnade jag nästan på den, hur skönt som helst. Jag älskar min spikmatta, den ger verkligen lugn och ro! betyg 5 av 5.
 bara så ni vet; det gör skiiiiitont när man ska resa sig upp efter x antal minuter.... -.-


Nu; Bacontoast och te till lunch, innan jag åker till jobbet och sen vidare till Sara och Christer. :)
Mums, toastgrillen är en kär vän i vårt hem ;)



Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0