Fronda - Update

Här kommer lite updatering i mitt liv,

som jag sagt tidigare skulle jag ju börja bli nyttig nu när vi flyttat, jag har inte ätit speciellt mycket godis och jag har heller inte gått ut och gått. Jag tror att när Wenja kommer, nästa helg kommer jag att gå lååånga promenader. Längtar verkligen efter lillwenja, <3

Vi är typ klara här hemma, småfix och ta det lugn nu i några dagar, sen hoppas jag mina väner kommer över och ser hur vi bor..  Bara att komma hit, jag längtar efter att umgås,

Ska köpa Olles dator också, nu kommer vi att ha två datorer, dock är inte den här datorn toppen då den höll på att lägga av igår, men... Den fungerar iaf! :)

Jaja, snart slutar Jögge, så jag ska se lite tv innan och myspysa i soffan :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0