Fronda - Tacksam

Jag, eller både jag och Jörgen är så otroligt tacksamma för all hjälp vi fått under de här dagarna, alla har varit så underbara och snälla och hjälpt till med allt här. Utan Olle, Karin, Christer, Sara, Mamma, Pappa, Tilde och Joakim hade vi nog aldrig blivit klara med möbler och allt. Det går inte att beskriva den här tacksamheten, och jag lovar att vi kommer visa vår tacksamhet :)

Ett extra tack till Olle och Karin som hjälpte till otroligt mycket igår!

Åhh, ja, ni förstår inte,
Tack för att ni finns för oss, vi kommer finnas för er också :)




Jaa, egentligen skulle jag läga in bilder på lägenheten, meeeen, jag hittar inte mobilsladden.. Uscha, !

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0