Fronda - Planer

Ohh, skönt med skoldag eller?! Kanske inte, jag är orolig, Wenja har nämligen fått för sig att hon måste kraffsa på dörren när vi går hemifrån, detta har hänt två gånger och är något irriterande. Dock ser vår ytterdörr redan förjävlig ut, så det gör väl inte hela världen, men ändå. Det kan bli dyrt.

Idag innan jag går ska hon få tuggben och jag ska även stänga in henne i vardagsummet, får se vad som händer då. Hoppas på det bästa! Kanske ska ta en cykeltur med henne innan så hon blir lite trött, vem vet?!

Nu ska jag lägga in lite avsnitt på serier på minidatorn så jag har något att göra på min låååånga bussresa!
Hade finaste!



Kolla vår snygga matta ;) Grr!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: andreeew

den va hur snygg som helst :D

2009-05-13 @ 18:37:01
URL: http://jamieisaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0