Fronda - Bilder

Jag har ganska många bilder jag vill dela med mig av, grejen är bara den att bilderna inte har med varandra att göra, så därför känns det konstigt att slänga in de i samma inlägg. De dagarna jag inte har skrivit har jag ändå tagit lite bilder.
 jag ska bara berätta att jag är helt fixerad i mina naglar nu, kolla själv ;)


Ohh, älska :)<3




Hjärta och jag köpte nya jackor idag ;) hehe på dressman!! det finns en man i mig ;)


Här är min, dock dålif bild :( Röd och svart ser ni iaf ;)


En tråkbild hemma i Kågbo :)


Finväder idag :) Perfekt för en promenix med Wenja :)


Grill och öl hos Christer och Sara förra fredagen :) Myspys.


Öster joinade :)

Såå ja, det får duga, nu ska vi över till Olle och Karin med pengar och spel ;) Tjohej
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0