Fronda - Surrealistiskt

God morgon.
För tillfället är jag mer vaken än jag var för ett tag sen, men jag ser verkligen inte fram mot dagen, har så mycket lektioner idag att jag kan spy på skolan. Vi har bild till exempel, vilket för tillfället är svårt då vi gör surrealistiska bilder och jag har no idea om vad jag ska göra. Det kommer ordna sig, men jag tror att jag ska sno en ide om att göra ett paraply fast av en frukt, ideen är stulen at en konstnär vid namn Paul tror jag, minns dock inte efternamn. Han sålde sina tavlor och sånt i Gävle för kanske ett år sedan och då köpte vi upp ex antal stycken. De är verkligen jättefina!

Jag hör väl av mig sen antar jag, men nu ska jag kila vidare. hade finaste!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0